Description:
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió es promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Tenim un repte per a aquelles persones que:
- Que gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació
- Siguin apassionades pel sector cultural i digital
Seleccionem Informadors/oras per Museu per a emblemàtic centre referent en la programació cultural de la ciutat de Tarragona.
$ads={1}
Quines seran les teves funcions principals?- Informar de les exposicions i activitats del centre de manera presencial i telefònica.
- Atendre, informar i ajudar a persones amb necessitats especials.
- Realitzar la venda d'entrades a taquilles, organitzar el punt de venda d’entrades i la gestió de cues en el centre.
- Administrar les reserves i fer el seguiment d’inscripcions a les diferents activitats del centre.
- Atendre les queixes i els suggeriments dels visitants.
- Dur a terme la gestió, reposició i control de l'estoc de material divulgatiu del centre (fulletons, cartel·les, dossiers).
- Col·laborar en la realització d'enquestes als visitants.
- Donar suport a la resta d'activitats del centre.
Què t'oferim?
- Sumar-te a una empresa de gestió cultural líder en el seu sector, on treballaràs amb un equip de grans professionals i especialistes.
- CONTRACTE: Indefinit
- JORNADA LABORAL: 10 h/setmanals
Dissabtes de 11:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00 i els diumenges i festius de 11:00 a 14:00.
- SALARI:
- Salari: part proporcional corresponent a la jornada parcial de l’oferta de 10 h setmanals (Salari brut anual corresponent a jornada completa: 16.796,72 €, segons el Conveni del lleure, amb la categoria informador/a).
- Salari a raó de 10 h/setmanals: 373,26 €/bruts mensuals.
- Data d’incorporació: immediata (formació remunerada).
- Lloc centre treball: Tarragona
Requirements:
- Ser una persona amb molt bona orientació al servei, treball en equip, col·laboració, resolució d'incidències i empatia, amb una destacada orientació al client i esperit d’equip.
- Formació: en Turisme, Belles Arts, Publicitat i Relacions Públiques, Humanitats, Gestió Cultural, Comunicació Audiovisual, Antropologia i/o equivalent.
- Idiomes: Català i castellà nadiu/ bilingüe. Valorable altres idiomes.
- Es valorarà experiència en atenció al públic i venda d’entrades.
- El més important: energia, entusiasme i alegria